Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the codiqa domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/aircloud/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the cookie-law-info domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/aircloud/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bt-cost-calculator domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/aircloud/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Acord de performanță (SLA) - AIRCLOUD.RO
 

Acord de performanță (SLA)

AirCloud, denumire licențiată sub compania S.C. WEBCEPT BUSINESS REFRESHER S.R.L. , inclusiv toate subdomeniile și link-urile aferente acesteia, garantează un procent de uptime de 99,9%. Conținutul acordului de performanță, incluzând obligațiile, drepturile și excepțiile AirCloud sunt regăsite mai jos.

  1. SLA (Service Level Agreement)

Acest angajament / SLA (Service Level Agreement) se aplică pentru toate serviciile oferite de AirCloud sa de companiile terțe ce oferă servicii în numele AirCloud.

Uptime-ul semnifică durata de timp anuală, exprimată în procente și raportată la secundele, minutele, orele, zilele ș.a.m.d. din anul respectiv  în care serviciul dumneavoastră este disponibil și controlabil prin protocoale de tipul http, https, FTP și orice alt protocol de accesare și control la distanță.

Uptime-ul garantat de noi este de minim 99.9% și, în cele mai multe cazuri, acesta atinge 100% pe toată perioada contractuală, datorită sistemelor Cloud performante și a soluțiilor alternative, în cazul în care unul dintre servere suferă o defecțiune.

În cazul în care procentajul scade sub limita convenită în acord, vom despăgubi clientul cu un procent din prețul serviciului, disponibil în contul clientului sub formă de credit cu ajutorul căruia va putea plăti facturile viitoare.

Procentele despăgubite sunt vizibile mai jos, în funcție de valoarea uptime-ului.

99.0% – 99.8% : 3% din valoarea serviciilor afectate pentru perioada plătită de client.

98.0% – 98.9% : 7% din valoarea serviciilor afectate pentru perioada plătită de client.

95.0% – 97.9% : 15%  din valoarea serviciilor afectate pentru perioada plătită de client.

90.0% – 94.9% : 30% din valoarea serviciilor afectate pentru perioada plătită de client.

0.00% – 89.9% : 50% din valoarea serviciilor afectate pentru perioada plătită de client.

În cazul în care clientul își asumă întreaga responsabilitate pentru administrarea serviciilor, eliminând obligativitatea AirCloud de a monitoriza și asigura conectivitatea echipamentului, vom lua în calcul în momentul stabilirii uptime-ului, doar perioada de timp în care serviciul a putut fi conectat la rețea. Spre exemplu, în cazul în care un serviciu a fost indisponibil din cauza unui cod defectuos sau al unui software care nu funcționa în parametri dar totuși serviciul a fost conectat la rețea și a putut fi accesat de către client prin intermediul FTP sau orice alt element de administrare, se consideră faptul că serviciul a fost funcțional și a respectat cerințele acestui acord.

În cazul în care serviciile sunt inaccesibile din cauza unor lucrări programate de mentenanță a echipamentelor ce au fost anunțate cu cel putin 24 ore înainte, AirCloud nu va contoriza această perioadă ca fiind downtime, deoarece lucrările de mentenață sau îmbunătățire a echipamentului sunt o excepție menționată în acest acord.

Despăgubirea nu poate fi realizată în cazul în care downtime-ul este cauzat sau are ca motive următoarele:

  • Cauzele ce au provocat funcționarea defectuasă sau inactivitatea serviciului nu se află sub controlul AirCloud sau care nu pot fi prevăzute de către AirCloud;
  • întreruperea telecomunicațiilor sau a liniilor de transmisie digitală, atacurile asupra rețelelor, congestionarea rețelei sau alte avarii ce nu pot fi prezise sau evitate;
  • războaie, cutremure, calamități naturale, atacuri cibernetice, viruși ș.a.m.d.
  • nefuncționarea corectă a unui software oferit de altă sursă (scripturi gratuite, software de comerț electronic sau procesator de plăți online);
  • DDoS, embargouri, acțiuni ale autorităților;
  • defecțiuni hardware;
  • probleme de acces ale clientului ce împiedică accesarea prin protocoalele FTP, POP, POP3, IMAP, SMTP, DNS, WEB.
  1. Contact

AirCloud, reprezentat legal prin S.C. WEBCEPT BUSINESS REFRESHER S.R.L. poate fi contactat prin:

  1. Poștă: Str. Argentina, nr. 25, Et. P, Sector 1, Municipiul București;
  2. Email: office@aircloud.ro / contact@webcept.ro;
  3. Telefonic: vezi secțiunea de contact;
  4. Tichete suport: prezente în panoul clientului;
  5. LiveChat (când acesta este disponibil).
logo png

Soluții CLOUD complete pentru orice tip de afacere. Fii pregătit să îți scalezi afacerea la următorul nivel!

Social Media

Fii la curent cu toate noutățile și află toate promoțiile înaintea tuturor.

Copyright 2021. AirCloud.RO – a WEBCEPT Company. Toate drepturile sunt rezervate.

Copyright 2021. AirCloud.RO – a WEBCEPT Company. Toate drepturile sunt rezervate.